adana haber - agrı haber - haber ajansı - akdag haber - akit tv haber - almanya haber - ana haber bülteni - news haber - ankara haber - arabistan haber - asayiş haber - spor haber - ataköy haber - avrupa gazetesi - avustralya haber - aybastı haber - azerbaycan haber - bağdat haber - bartın haber - başakşehir haber - basın bülten - batum haber - bayburt haber - beykent haber - bilişim haber - boomerang haber - çankırı haber - cnbc haber - cnn haber - dobra haber - doğuş gazetesi - dolunay haber - doruk haber - dünya haber merkezi - ermenistan haber - flash haber - fox haber - fox tv haber - fransa haber - gazete gündem - gaziantep haber - gaziantep haber - giresun haber - global bülten - gümüşhane haber - gümüşhane manşet/a> - gürcistan haber - haber28 haber - 365 haber - 365tv haber - haber60 haber - haber ajansı - haber aktif - best haber - birgün haber - objektif haber - haber özetleri - sizin haber - hakkari haber - hep haber - ığdır haber - ılgın haber - ingiltere haber - internet haber - iskenderun haber - istihbarat haber - kadının sesi haber - kanada haber - kanal24 haber - kanal7 haber - kanal a haber - kanal t haber - kapsam haber - karadeniz haber - karamürsel haber - kazakistan haber - kent haber - kıbrıs haber - kıbrıs tv haber - küçükçekmece haber - maçka haber - madtv haber - magazinpress haber - makedonia haber - malatya haber - megachannel haber - merkez ana haber - muş haber - olay tv haber - öncü haber - özbekistan haber - özgür haber - özlem haber - parti haber - pause haber - polis haber - samsun gazete haber - sandıklı haber - seçim haber - sendika haber - show haber - show tv haber - sivil haber - star tv haber - suriye haber - tatil haber - teşkilat haber - tokat gazete haber - trt1 haber - türkistan haber - tv5 haber - tvnet haber - ultra haber - ulusal bülten haber - ulusal kanal haber - vatan haber - uluslararası haber - yerel bülten haber - yeryüzü haber - zaman haber - adalet haber - adana gündem haber - alem haber - aliağa haber - amasya haber - anadolu manşet haber - ankara güncel haber - antalya haber - antep gazetesi haber - askeri haber - aydın haber - bağcılar haber - basın haber - beylikdüzü haber - beypazarı haber - beyşehir haber - bodrum haber - bomba haber - bozkır haber - cep haber - çeşme haber - denizli gündem haber - doğubeyazıt haber -elbistan haber - erzurum gündem haber - evrensel haber - evrim haber - gaziantep bülten haber - girişim haber - gölbaşı haber - 365 haber - 44 haber - 73 haber - 77 haber - aksiyon haber - arşiv haber - bir haber - channel haber - karadeniz haber - özet haber - port haber - sosyal haber - haber yazıyo - haber yelkeni - hemen haber - istanbul haber - istanbul son haber - kandıra haber - kars manşet haber - kayseri manşet haber - magazin tv haber - merzifon haber - nesil haber - news haber - onay haber - ordu manşet haber - şafak haber - samsun manşet haber - sarıyer haber - sarıyer son haber - sky haber - tarım haber - taşova haber - trabzon manşet haber - video haber - yükseliş haber - zafer haber - küre haber - haber - haber - anadolu haber - antakya haber - çarşamba haber - aksiyon haber - haber turu - ulusal haber - internet gazetesi haber - millet gazetesi haber" - moda haber -organik haber -smart haber -terme haber - zara haber
sponsor reklam
Stellantis’ten tam 30 yeni hibrit model geliyor! 2024 yılı bitmeden satışa sunulacak…
283 okunma

Stellantis’ten tam 30 yeni hibrit model geliyor! 2024 yılı bitmeden satışa sunulacak…

ABONE OL
27 Temmuz 2024 02:36
Stellantis’ten tam 30 yeni hibrit model geliyor! 2024 yılı bitmeden satışa sunulacak…
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Stellantis, 2024 içerisinde Avrupa’da 30 farklı hibrit modelini satışa sunacak.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, çok enerjili otomobillere yatırımlarını sürdüren Stellantis, özellikle en güncel eDCT teknolojisine sahip gelişmiş hibrit modelleri ile Avrupa’da artan müşteri talebine hızla yanıt veriyor.

Bu kapsamda şirket, bu yıl 30 yeni hibrit model sunacak. Ayrıca 2026’ya kadar da altı modeli daha yollara çıkarmayı planlıyor. Hibrit versiyonlar, tamamen elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araçlara oranla daha uygun bir fiyat seviyesinde karbon emisyonlarını azaltırken kullanıcıya üstün sürüş deneyimi sunuyor.

Stellantis, AB30 hibrit model satışlarında 2023’ün aynı dönemine kıyasla, 2024 başından bugüne, yüzde 41’lik bir satış artışı kaydetti. Bununla birlikte gelecekte tanıtılacak yeni modellerle beraber yeni müşterilerin oranında da artış bekliyor. Şirket, AB30 pazarında A ve B segmentleri ile hafif ticari araç pazarlarında elektrikli, yakıt hücreli, şarj edilebilir hibrit ve hibrit dahil olmak üzere düşük emisyonlu araçlarda satış lideri konumunda yer alıyor.

Stellantis, farklı müşteri tercihleri, sürüş gereksinimleri ve araç boyutlarına göre en uygun seçenekleri sağlamak için çok enerjili üretim teknolojisinden yararlanarak hibrit, şarj edilebilir hibrit ve tamamen elektrikli olmak üzere farklı teknoloji çözümleri sunuyor.

EDCT TEKNOLOJİSİ

Avrupa’da satışa sunulan Stellantis markalı çoğu hibrit araç artık ileri teknoloji ürünü eDCT teknolojisi ve entegre 21 kilovat elektromotor ile donatılıyor. Elektromotor, sürüş sırasında içten yanmalı motor stop edildiğinde aracın hareket etmesini sağlıyor. Sistemin 48 Volt, 0,9 kilovatsaat bataryası, sabit sürüşte 1 kilometreye kadar menzil sağlarken, yarım yükte veya seyir sırasında ise bir miktar elektrik desteği de sağlayabiliyor. Süzülme ve fren sırasında elektromotor, jeneratör işleviyle kinetik enerjiyi elektrik enerjisine dönüştürerek bu enerjiyle bataryayı besliyor. Tek kayışlı marş jeneratörü, elektrikli mod ile hibrit mod arasında hızlı ve sorunsuz bir geçiş sağlıyor.

eDCT teknolojisi ile donatılan ve optimum yakıt verimliliği için tasarlanan hibrit güç-aktarma sistemi, otomatik şanzımana sahip içten yanmalı motora kıyasla karbon emisyonlarında yüzde 20’ye kadar azalma sağlıyor. Modüler yapısıyla yenilikçi eDCT konsepti, bileşenlerinin yüzde 93’ünün ortak olması sayesinde sadece elektrikli tahrik modülü ve invertörü değiştirilerek şarj edilebilir elektrikli araçlarda da kullanılabiliyor.

Stellantis, şu anda Avrupa’daki tesislerinin yüzde 70’inden fazlasında hibrit araçlar üretiyor. Stellantis ve ortağı, eTransmissions ortak girişimi ile şu anda Fransa’nın Metz ve İtalya’nın Torino şehirlerinde eDCT üretiyor ve 11 farklı araç üretim tesisine tedarik sağlıyor. Şirketin toplam üretim kapasitesi ise yılda 1,2 milyon eDCT’nin üzerinde.

Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri doğrultusunda, 2030 yılına kadar Avrupa’da satışa sunduğu binek otomobillerdeki elektrikli araç (BEV) satış karmasında yüzde 100 oranına ve Amerika Birleşik Devletleri’nde sunduğu binek otomobil ve hafif ticari araçlarda yüzde 50 elektrikli araç satış karmasına ulaşmayı hedefliyor.

Şirket, bu hedefleri doğrultusunda on yıl boyunca dünya genelinde elektrikliye geçiş için 50 milyar avronun üzerinde yatırım yapıyor. Stellantis, bu satış hedeflerine ulaşmak üzere Kuzey Amerika ve Avrupa’daki batarya üretim tesislerinden destek almak da dahil olmak üzere yaklaşık 400 gigavattsaat batarya kapasitesini güvence altına alıyor. Stellantis, 2038’e kadar, tüm kapsamlar dahil olmak üzere, kalan emisyonların tek haneli yüzdesel telafisi ile net sıfır karbonlu bir şirket olma yolunda ilerliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Genişletilmiş Avrupa Stellantis Operasyon Direktörü Uwe Hochgeschurtz, sürdürülebilirliğin yenilikçi yaklaşımla buluştuğu bir çağın yaşandığını belirtti.

Hochgeschurtz, Stellantis olarak Avrupalı müşterileri için hibrit teknolojiyi geliştirme taahhütleriyle ön planda olmaya devam ettiklerini aktararak, “Bu teknoloji sadece geleneksel içten yanmalı motorların verimliliğini ve performansını artırmakla kalmıyor, aynı zamanda müşterilerimize daha düşük emisyonlu, gelişmiş menzil ve genel olarak uygun fiyatlı çözümler sunmamızı sağlıyor.” ifadelerini kullandı.

Stellantis Baş Mühendislik Sorumlusu Yardımcısı Sébastien Jacquet de yeni eDCT teknolojilerini daha da rekabetçi hale getirerek farklı modellerde sundukları, çok sayıda müşteri için erişilebilir olan rekabetçi bir hibrit çözümleri olduğunu kaydetti.

Jacquet, hibrit araçların kullanımının kolay olup geleneksel içten yanmalı motorlu araçlara kıyasla sürüş alışkanlıklarında herhangi bir değişiklik de gerektirdiğini belirterek, “Gelişmiş eDCT teknolojimiz, özellikle düşük hızda sürüş sırasında içten yanmalı motorun stop edilmesini sağlayarak emisyon salınımında ve yakıt tüketiminde azalma sağlıyor. Bu sadece yenilikçi bir çözüm değil, herkesin ulaşabileceği bir yenilik” değerlendirmesinde bulundu.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
deneme bonusu veren siteler genellikle platformda sunulan yeni oyunları keşfetmelerine yardımcı olur. Kullanıcılar, deneme bonusları sayesinde sürekli olarak güncellenen oyun kataloğunu inceleyebilir ve yeni favori oyunlarını bulabilirler.
Yasal bahis siteleri Türkiye'de Spor Toto Teşkilatı tarafından denetlenir. Bu siteler, güvenilir ve adil oyun sağlar. Yabancı bahis siteleri ise lisanslı olup, global çapta hizmet verir. Bahis siteleri, kullanıcıların spor etkinliklerine olan ilgisini artırır ve kazanç sağlar.
deneme bonusu