Galatasaray, Süper Lig’in 5’inci haftasında Çaykur Rizespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri’nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı. Ardından 8’e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, topa sahip olma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi. Öte yandan bir süredir sakatlığı sebebiyle forma giyemeyen Davinson Sanchez, antrenmanın tamamında takımla birlikte çalıştı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 12.00 ve 17.30’da yapacağı antrenmanlarla hazırlıklarını sürdürecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Şampiyonlar liginde ondan Lewandowski’den daha iyisi yok!
1636 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1244 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1217 kez okundu
4
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
1167 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1152 kez okundu